ntg-context - mailing list for ConTeXt users
* Printen 2*4 op een A4
@ 1999-11-01 20:08 Egger
From: Egger @ 1999-11-01 20:08 UTC (permalink / raw)

Beste Hans,

Bedankt voor je mail t.a.v van het onderwerp printen op het inslagschema. -
Nu moet ik je vragen, om mij het eerder verstuurde mail met dat makro nog
een
keer te sturen, omdat ik door omstandigheden dit mail kwijt geraakt ben :-(.

- Ik heb van Frans Goddijn de bevestiging gekregen voor deelname aan de
introductiedag voor context. - Misschien kunnen we dan even over de
inslagschema's praten.

- Trauwens hoe moet ik dit macro gebruiken? - Ik draai context op een PC met
Windows95. De installatie van tex en context is van de laatste tex-live
schijf (1999). Tot nog toe start ik de compilatie met cont-en 'filename'.

- Ik heb gelezen, dat men een file met de naam cont-sys.tex kon aanmaken.
Dit file bestaat niet in mijn boom. Waar moet dit file staan? - Ik was van
plan, om het commando '\setupoutput[pdftex]' daarin te zetten in plaats van
in het document.

Tot slot ook bedankt voor de hulp met de headerline! Dat werkt nu naar
verwachting.

Groeten Willi

only message in thread, other threads:[~1999-11-01 20:08 UTC | newest]