Als ik aan de dos-prompt typ: texexec voorbeeld dan krijg ik de foutmelding "texexec wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand" met texexec.pl voorbeeld lukt het wel. Ik ben overigens een absolute beginner in context. Ik vind op het net echter nergens een echte beginnershandleiding die alles van naaldje tot draadje uitlegt. Het lijkt een wereldje waar je zelf alles moet uitzoeken. Is dit zo? Wilfried Van Hirtum --------------------------------- Do you Yahoo!? Find out what made the Top Yahoo! Searches of 2003