* query re placing a float
@ 2017-04-06 18:27 Alan Bowen
From: Alan Bowen @ 2017-04-06 18:27 UTC (permalink / raw)

I have a paragraph of text and I would like to place a float to the left so
that there a some lines above the float, some beside, and some below. Is
there a way to do this?

What I have so far breaks the paragraph in two: one before the float and
one beside it (with a few lines below). If I invoke the float before the
paragraph, there are no lines above the float.

\starttext
Quisque facilisis erat a dui. Nam malesuada ornare dolor. Cras gravida,
diam sit amet rhoncus ornare, erat elit consectetuer erat, id egestas pede
nibh eget odio. Proin tincidunt, velit vel porta elementum, magna diam
molestie sapien, non aliquet massa pede eu diam. Aliquam iaculis. Fusce et
ipsum et nulla tristique facilisis. Donec eget sem sit amet ligula viverra
gravida.%
\startplacefigure[title={A cow},
location={here,left},
align=middle,
number=yes]
{\externalfigure[cow.pdf][width=.45\textwidth]}
\stopplacefigure
Fusce ultrices, neque id dignissim ultrices, tellus mauris dictum elit, vel
lacinia enim metus eu nunc. Quisque facilisis erat a dui. Nam malesuada
ornare dolor. Cras gravida, diam sit amet rhoncus ornare, erat elit
consectetuer erat, id egestas pede nibh eget odio. Proin tincidunt, velit
vel porta elementum, magna diam molestie sapien, non aliquet massa pede eu
diam. Aliquam iaculis. Fusce et ipsum et nulla tristique facilisis. Donec
eget sem sit amet ligula viverra gravida. Etiam vehicula urna vel turpis.
Suspendisse sagittis ante a urna. Morbi a est quis orci consequat rutrum.
Nullam egestas feugiat felis. Integer adipiscing semper ligula. Nunc
molestie, nisl sit amet cursus convallis, sapien lectus pretium metus,
vitae pretium enim wisi id lectus. Donec vestibulum. Etiam vel nibh. Nulla
facilisi. Mauris pharetra. Donec augue. Fusce ultrices, neque id dignissim
ultrices, tellus mauris dictum elit, vel lacinia enim metus eu nunc.

\stoptext

Alan