Hi, I have simple document which I define my \definetextbackground: \startteoria and \stopteoria (see below). When I use it and put table within, the table does not get filled with color. Any solution? Thanks in advance, Xavier \definecolor[teoriacolor][lightgray] \definetextbackground[bteoria][ frame=off, location=paragraph, background=color, backgroundcolor=teoriacolor, % fins aquí provat: http://www.mail-archive.com/ntg-context%40ntg.nl/msg78014.html %width=broad, %corner=round, %radius=5ex, leftoffset=10pt,rightoffset=10pt, topoffset=10pt,bottomoffset=10pt %offset=-5pt ] \definestartstop[teoria][before={\begingroup\blank[big]\testpage[2]\starttextbackground[bteoria]},after={\stoptextbackground\blank[big]\endgroup}] \starttext \startteoria \input tufte \placetable[force,none][taula:teoria:1]{Recopilació de dades. Conceptes fonamentals}{ \starttable[|l|p(.6\textwidth)|] \NC Població: \NC Són {\em tots} els elements que són objecte d'estudi \NC \FR \HL \NC Mostra: \NC La {\em part} de la població de la qual recopilem les dades i estudiam. Poques vegades coincideix amb la població. Una bona mostra necessita ser suficientment heterogènia per a poder representar la població. Es pot determinar el tamany mínim necessari per a què una mostra tengui la representativitat necessària amb un marge d'error. \NC \MR \HL \NC Grandària: \NC {\em Nombre} d'elements de la població o de la mostra. \NC \MR \HL \NC Variable estadística: \NC Cadascuna de les {\em propietats} o característiques que volem estudiar d'un conjunt de dades. \NC \LR \stoptable} Existeixen dues branques de l'estadística: \startitemize \item L'{\em estadística descriptiva}, que simplement descriu i interpreta les característiques del grup d'estudi, tal com és. Fa un {\em retrat} de la població. \item L'{\em estadística inferencial} que intenta fer prediccions i justificar que la mostra s'adeqüa a la població, de manera que les característiques de la mostra siguin les mateixes que les característiques de la població. \stopitemize \stopteoria \stoptext Result (see pdf file)