Gnus development mailing list
* Oort Gnus 0.14
@ 2003-02-03 14:40 Dag-Erling Smorgrav
From: Dag-Erling Smorgrav @ 2003-02-03 14:40 UTC (permalink / raw)

Vet ikke helt hva du har gjort mellom 0.07 og 0.14, men sistnevnte er
omtrent 10 ganger raskere, og problemet med at den glemte hva jeg
hadde lest og merket osv. er borte.  Hverdagen min ble plutselig et
frustrasjonsmoment lettere :)

DES
--
Dag-Erling Smorgrav - des@ofug.org

* Re: Oort Gnus 0.14
@ 2003-02-03 20:27 ` Xavier MAILLARD
From: Xavier MAILLARD @ 2003-02-03 20:27 UTC (permalink / raw)
  Cc: ding

On Mon, 03 Feb 2003, Dag-Erling Smorgrav told this:

> [...]
>  omtrent 10 ganger raskere, og problemet med at den glemte hva jeg
>  hadde lest og merket osv. er borte.  Hverdagen min ble plutselig et

Is it possible to talk in english please or some sort of it ? I can't
understand at all german :)

Thx

zeDek

[-- Attachment #2: Type: application/pgp-signature, Size: 188 bytes --]

* Re: Oort Gnus 0.14
@ 2003-02-03 21:18   ` Henrik Enberg
From: Henrik Enberg @ 2003-02-03 21:18 UTC (permalink / raw)
  Cc: Dag-Erling Smorgrav, ding

Xavier MAILLARD <zedek@gnu-rox.org> writes:

> On Mon, 03 Feb 2003, Dag-Erling Smorgrav told this:

> Is it possible to talk in english please or some sort of it ? I can't
> understand at all german :)

It's norwegian.  He's saying that Oort 0.14 is 10 times faster than
0.0.7.